There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Wednesday, January 16, 2013

posting

assalam.. hari jantungku berdegup kencang.. mahu tak berdegup laju.. ttbe dpt msj kawan kat nm untuk POSTING dah kuar.. tgh jemur baju.. ap lagi kalut la ak ni jemur cpt2.. nk tgk cpt.. takut.. huhuhu


jantungku.. ahahha.. 


hbs jemur baju cek terus kat laman web KPM.. ni r result yg ak jmpa..
v
vv
vvvv
vvvvvv
vvvvvv
Penempatan Guru Interim Lepasan PISMP, B.Ed. Tesl dan IPTA ke SJKC dan SJKT mulai 16 Januari 2013.
16 January 2013

Penempatan Guru Interim Lepasan PISMP, B.Ed. Tesl dan IPTA ke SJKC dan SJKT mulai 16 Januari 2013.

Calon yang tersenarai boleh merujuk Jabatan Pelajaran Negeri yang berkenaan untuk urusan penempatan Sekolah.

Sila Rujuk Lampiran yang disertakan untuk senarai penempatan

http://www.moe.gov.my/v/pemberitahuan-view?page=1&id=3053
 
p/s: nm xder g.. sob sob.. :( 

Monday, January 14, 2013

penantian

refer pada tajuk mesti korang tertanya2 ap yang dinantikan.. huhuhu.. dok tunggu ha.. bler la nak diPOSTINGkan.. bosan dah kot.. xtau nak wat ap.. hbs la ilmu yang ak belajar selaam 5 1/2 tahun kalau lambat posting gini.. adoii... berkarat la.. 

memang betul la penantian tu satu penyeksaan.. macam2 rumors yg ak dgr.. latest nyer 16hb ni cek... benarkan??? harapnya begitulah.. penat dah dok menunggu.. ibarat bulan jatuh ke riba la plak.. :) 


Thursday, January 3, 2013

Tahun Baru

AsSalam.. hepi new years.. apa azam korang?? mcm bersemangat je tahun baru ni kan.. ni tgh dok rsau.. bler la nak dapat POSTING.. byk sgt rumorsnyer.. adoii la.. jom layan keje part time ni ha.. hahahah

 ni la dia.. hehhe

[Promo Jan 2013] Shaklee Advanced Joint Health Tablet (Buy 6 Free 1). 
WM DN594 / EM DN624 
 
< Cara Pemakanan >

Ambil 1-2 biji sehari. Jika sakit sendi tue agak kronik, ambillah 2 biji sehari. Tapi kalau ringan2/ biasa2 jer/ nak jimat, srankan untuk ambil 1 biji sehari.

 
Pesanan penaja: Ambillah peluang ini untuk hadiahkan sebotol JHT buat ayah & ibu anda! ♥
 
sebarang pertanyaan sila pm sy: 0176862604

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...