There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Saturday, March 8, 2014

.:::Jatuh.kasih.sayang.cinta.rindu.sama.dia.yang.tidak.tahu:::.


entry pertama untuk tahun ni..
lama kot xmenaip.meluah segala rasa yang ada..
entry kali ini nak meluahkan rasa.. huhu..

actually.. dh terjatuh sayang.kasih.cinta.rindu ngan seseorang..
huhuhu..
adehh.. pnat halang rasa ni.. takut akan kehilangan sekali lagi..
semakin kuat ak cuba tepis perasaan ni, makin kuat rasa tu datang..

ramai kawan2 so amik langkah pertama, luahkan utk dptkan kepastian..
xsalah mulakan dulu tapi ak malu.. tkt xdpt terima hakikat nnt..
manalah tahu -ve.. mana nk ltk muka.. huhu
kalo +ve tu, alhamdulillah..
rasa malu tu menebal dalam diri.. 

rasa keliru dengan layanan yang diberikan..
bertepuk sebelah tangankah aku??

dan awal  thn ari tu, dpt berita dirisik..
rasa nak pengsan, nak nangis semua ada..
tak tahu kenapa.. 
mungkin dalam hati ada nama insan lain..
aduhh.. rapuhnya hati ini..
teganya menyerahkan segala rasa hati pada yang belum pasti..

namun dengan penuh tekad, ak wat solat tahajud,hajat n istikharah antara plhn yg ak ad..
huhuhu.. macam lah orang yg ak sk tu sk jgk kat ak.. hahha.. lantakla..
maka, bermula misi bertahajud, nerhajat n beristikharah..
ak nmpk satu jawapan..
ak wat solat tahajud, hajat n istikharah tu 3mlm berturut-turut..
ak tekad menolak insan yang merisik.. 
 Ya Allah.. aku mengharapkan inilah yang terbaik untukku setelah aku membuat pilihan..
meletakkan sepenuh kepercayaan pada qada' n qadar mu..

 
kawan-kawan, ku mohon doakan jua yang terbaik untukku, agamaku.. amin..

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...