There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Friday, October 12, 2012

Shaklee

Id- 889639
sebarang pertanyaan dan consultation bley la tinggalkan komen di bawah atau hubungi saya terus : 0176862604..


Sekarang, Shaklee tgh wat promotion sempena BULAN OKTOBER ni.. jom terjah..


TADA!!! ESP.. Apatu???
    

ESP @ Energizing Soy Protein :

Kompisis vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protein iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan.Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

Protein sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. So apabila kita memasak sumber protein seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protein yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri.Pengambilan protein yang berkualiti sangat penting. Sebab itu ramai yang mencuba Shaklee ESP kerana mengandungi 7 ciri di bawah :
(1)   Ditanam secara organic
(2)   Tidak menjalani proses genetik (non-GMO:non-Genetically Modified Organism)
(3)   Mengandungi 9 asid amino penting
(4) Dalam proses pembuatan untuk menghasilkan soya yang mengasingkan, kepingan soya dihancurkan dan dibasuh dengan air, bukan alkohol
(5)   Bahan anti-thyroid/anti-pertumbuhan disingkirkan
(6)   Diproses tanpa dipanaskan
(7) Ditambah dengan kalsium (ketika minyak dikeluarkan, ia menjadi makanan berasid – dineutralkan bila kalsium ditambah)


Mungkin ramai yang tak tahu, yang 25% daripada BADAN diperbuat daripada PROTEIN… Contohnya seperti kuku, kulit, otot-otot adalah berasal daripada protein…Percaya atau tidak, itulah kenyataannya…

Saya ringkaskan macam ni….Struktur dalam badan manusia dibina daripada susunan di bawah…


                        SEL ------> TISU --------> ORGAN ---------> SISTEM

Struktur badan kita terdiri daripada SEL…Kemudian sel-sel akan membentuk tisu-tisu, seterusnya tisu-tisu akan membentuk organ dan organ-organ akan membentuk sistem…

Dan….Disebabkan itu, badan kita SANGAT memerlukan PROTEIN…Nak tahu kenapa?? Sebabnya PROTEIN adalah makanan utama sel…SEL yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat…..Sebab tu setiap hari, anda makan lauk-lauk yang mengandungi sumber protein bukan??Seperti ayam, daging, telur, ikan, kekacang dan banyak lagi….

TAPI…TAHUKAH ANDA yang PROTEIN sangat MUDAH TERMUSNAH apabila dikenakan SUHU yang TINGGI…Contohnya anda goreng ikan…Berapa banyak PROTEIN yang tinggal??Anda tak tahu kan??

JADI…..Apa kata anda ambil ESP sumber PROTEIN yang lebih berkualiti….Dan semestinya ESP mematuhi kriteria pemilihan soya yang selamat….Dan yang paling penting, ESP Sentiasa SELAMAT, sentiasa BERKESAN dan sentiasa MESRA ALAM…

RAMAI YANG DAH RASA KEBAIKAN DAN BETAPA BESTNYA ESP SELEPAS AMBIL SECARA KONSISTEN SELAMA 3-4 MINGGU ….Depa kata kulit makin licin la, kulit makin lembut, parut jerawat makin pudar, rambut dah kurang gugur….susu makin banyak…dan macam-macam lagi…

ANDA TAK NAK CUBA KE??DAH CUBA BARU JATUH CINTA!! PASTI ANDA PUAS HATI!! Pasti BERBALOI-BALOI untuk bulan ni...Sebab bulan ni ada PROMO baik punya untuk ESP...

*credit Cikgu Chrysalis Nurul


APA yg BEST tentang ESP ?

♥ ♥ ♥ Kelebihan ESP Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri, Bantu

 hilangkan parut jerawat di muka, Memberi tenaga berpanjangan menjadikan 

badan semakin sihat dan kurang letih, Menganjalkan kulit dan 
menganjalkan 

kembali payudara yang kendur, Cepat kenyang dan membantu dalam 

pegurusan berat badan.ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, 

mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.


♥ Dan Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam

 lamanya untuk kehidupan yg aktif, disamping membantu mengekalkan 

kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormone yang 

sempurna.


♥ ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.

♥ Kandungan lemak dlm ESP sangat minum iaitu (1gm) dan Tanpa laktosa di 

mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. 

♥ Dan plg penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, 

♥ Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga Dan sgt SEDAP..

[BEAUTY TIPS]
Untuk mendapatkan kesan yang OPTIMUM dalam pengambilan vitamin, amalkan bersama pengambilan 3 sudu protein ESP setiap hari!





MIZZ NINA pon guna SHAKLEE ni.. :)


Apa Kata Pengguna ESP ni..

*credit to  Yati Napi ♥)



Jom, pakat ramai2 rebut promosi ini!!

Beli 6 percuma 1 

Harga Asal : RM 150/canister

Harga Promosi : RM 121/canister

(if kongsi beli seramai 7org: RM104/canister)




No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...