WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Saturday, March 16, 2013

Set E


Assalam kawan2.. ari ni nk share mengenai SET E yg di tawarkan oleh group europhia.. 

apa yg ada dalam set E ni??

Set E ni merupakan gabungan SET B ngan Ostematrix.. 

set B ap plak?? ok, sila rujuk sini Set B 


SET E

Jika anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.

Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!

Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.

Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.

Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang ( osteoporosis)

Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!
Ostematrix, untuk kekuatan tulang dan gigi, kekuatan otot dan saraf, pembentukan darah dan membantu kestabilan penghasilan susu badan di kala period, membuatkan si pengamal mudah bangun tidur walau berjaga lewat malam, tidak letih walau memandu lama tidak berasa lenguh-lenguh sendi dan kebas-kebas, mengatasi masalah senggugut yang teruk dan mengurangkan rasa sakit ketika kontraksi hendak bersalin normal.




No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...