WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, March 7, 2013

SET C

ok la, hari ni saya nak cerita mengenai set c ini.. Set ni sesuai utk individu YANG LEPAS PEMBEDAHAN dan IBU yang BERPANTANG.. 

Apa yang ada dalam SET C?? 



B Complex (120 biji) - penting untuk elak kemurungan (meroyan, sebagai penenang (anti-stress) dan menstabilkan hormon. 

Vitamin C (180 biji) - penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.  

Vita-Lea Iron Formula aka multivitamin (120 biji) - perlu kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh, terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.  

Zinc (120 biji) - membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka di dalam (untuk rahim).  Kekalkan kesihatan yang baik, membantu tubuh memetabolismekan karbohidrat, protein dan lemak. Di rumus khas dengan sayur-sayuran. 

cara pengambilan??

1 biji bagi setiap satu iaitu b complex, vitamin c, vita-lea dan zinc.. 

** suplement tambahan yang boleh diambil dengan set ini ialah  ENERGIZING  SOY PROTEIN (ESP) dan CALSIUM-MAGNESIUM with VITAMIN D (Shaklee Ostematrix). Kegunaan kedua-dua suplement ini boleh membantu mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan membantu melancarkan penyusuan ibu.  Pengambilan ESP boleh mengurangkan rasa lapar.


         ******************

SET SELEPAS PEMBEDAHAN


individu yang menjalani pembedahan, bolehlah mengambil SET C ini kerana ini bertujuan untuk membantu mempercepatkan proses baik pulih selepas pembedahan. 

*suplement tambahan yang disyorkan untuk set ini bagi individu yang menjalani pembedahan ialah Vitamin E kerana ia mempercepatkan lagi penyambuhan luka pembedahan. 

Vitamin E  berfungsi untu mengelak kanser, sakit jantung, melambatkan proses penuaan, kurangkan parut, lembabkan kulit muka, kurangkan sakit senggugut.


untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut, bolehlah hubungi saya:

Nurul Bahirah
* Call/SMS: 017-6862604
* Email : careaboutlife@ymail.com
* ID Shaklee :889639

 

No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...