There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Sunday, September 1, 2013

Coretan Hati

alhamdulillah.. masih diberi kesempatan utk meng'update' blog ni..
byk benda nk cerita ni tapi xtau mana yg nak mula dulu.. adehh.. 
kehidupan di sini (sekolah) ok sangat cuma tahap kebosanan tu melampau sgt..

hahaha..
jujur.. xtipu.. bler mula je ari ahad kne la naik bot ekpress ke sekolah..
xsampai bp jam dh pkr, 'bler la nak ari jumaat?' dahsyat kan..
bosan sbb xad ap yg bley dibuat disini..

ari2 rutin yg sama.. bgn, pg sekolah,blik sekolah, masak, makan, kelas bimbingan, tgk tv sampai lebam, tdo..
 bayangkan rutin yg sama sampai khamis.. jumaat tu xla..sbb balik skolah trus packing nk blik 
ke rumah sewa..

sekolah ni cantik, cikgu2 pon baik tapi tahap kebosanan tu yg wat rs xsanggup nk tinggal lama2 kat sini..
bertabahlah.. 


 pemandangan waktu senja di wharf.. cantik kan?


baru 2bulan tinggal kat sini.. owh, ye lp nak bagitau 'sini' tu dimana.. sy tinggal di Sibu..
banyak pengalaman yang telah diperolehi..
masih dalam proses menyesuaikan diri.. masih mentah dalam menimba ilmu..
br je mula bertugas sebagai pendidik.. masih jauh perjalanan.. huhu..

minggu ni, diberi kesempatan utk mengikuti kursus LINUS Numerasi.. alhamdulillah diberi 
peluang menimba ilmu.. 
yang paling menyeronokkan bler minggu ni bley blik umah sewa awal..
ari selasa ok, bkn senang nak dapat peluang ni..

bler hidup bersendirian tanpa keluarga disisi memang perlukan byk kekuatan dr segi emosi..
tipu la kalo xrindu family.. 
perlu berdikari.. 
catu duit sana sini.. 
masih belum pandai nak urus duit sejujurnya..
kawan2, doakan saya ok..

hari ni, dah bukak permohonan eg tukar.. ni link dia..  http://apps.moe.gov.my/epgo/
sila cuba, moga2 dipermudahkan segala urusan..
dan diperkenankan segala permintaan anda.. amin.. 

pnat dah menaip.. t saya update lagi.. heheh









No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...