There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Saturday, November 12, 2011

Kepala Oh Kepala..

As Salam.. bertemu lg dlm entri terbaru pd ari ni.. nmpknya kita akn mulakan topik perbincangan terbaru pada hari ini dengan Kelapa oh Kelapa oppss! tersilap.. bkn kelapa yer Kepala Oh Kepala.. Pernahkan anda mengalami situasi sebegini??


memang sungguh menyakitkan apabila diserang sakit kepala..

Sakit kepala ialah rasa sakit dalam kepala. Ia merupkaan masalah kesihatan yang paling lazim
berlaku dan paling banyak jenisnya.

Sebab Sakit Kepala

Berikut adalah sebab-sebab yang merangsang sakit kepala :
• Tekanan (tension headache).
• Kemurungan
• Migraine (penyempitan salur darah)
• Penyakit serta ketegangan dalam mata.
• Sakit gigi dan tulang rahang.
• Penyakit berkaitan anggota Telinga, Hidung dan Tekak.
• Kejang otot.
• Kecederaan kepala dan tengkuk/leher.
• Angin Ahmar
• Jangkitan dalam otak, ketumbuhan dalam otak (Brain Tumor).
• Tekanan Darah Tinggi
• Pengambilan dadah dan racun



post kali ni dibuat kerana serangan sakit kepala yang sangat teruk. Tak Bley nk berdiri, rasa macam nak jatuh dan makin berdenyut2.. sebelum ni ada orang kata kalau tampal FC Bio Sanitary Pad kat tempat sakit berkesan tapi semalam terlupa pula nk aplikasikan.. heheheh.. insyaAllah, kalau dh aplikasikan kat diri sendiri, saya akn cter dlm post lain ok??

Kata orang, sakit ni kifarah dosa-dosa kita. Mmm.. baru sikit dugaan yang Allah berikan kita dah berungut, cuba tengok orang lain yang xder tangan or kaki 2.. berjaya dalam hidup kan? Yang penting kita redha n berusaha untuk memperbaiki keadaan.. Anda juga bley mencuba produk kami iaitu AVAIL PROPOLIS yang berfungsi menguatkan sistem imun badan supaya mengelakkan diri daripada serangan penyakit-penyakit.

Klik disini untuk mendapatkan maklumta lebih lanjut mengenai sakit kepala.. atau di sini

p/s: xsalahkan kalo kter mencuba? pesan pada diri "kita hanya mampu merancang, Allah juga yang menentukan macam menyembuhkan segala penyakit.

No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...