There was an error in this gadget

WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, November 10, 2011

Path Of Life

Nampak tajuk unik je kan.. Di sini dlm mksd entri ini adalah merujuk pd tmpt ak n kwn2 ngah pulun dok study la ni.. hahahha.. bler org tnyer jew.. "blaja kat mn?" dgn sipu2 nyer :


"mktb pulau pinang" even skg xpnggil dh mktb skg nama dh upgrade Institut Pendidikan Guru tapi still sk panggil mktb.. mengapakah? errr.. jwb la sendri..:)

tau ke mktb ni kt ner??? meh la nk bgtau, sian lak korg kne pkr byk2 kali..


tada! ini lah dia.. kalau ikt peta la.. dl ms 1st time dtg sesat kot.. hahahahha :)tapi kan yang PELIK bin AJAIB nya kan.. nape yer bler stiap kali ak jwb soklan mmbr ak blaja mn diorg akan bls.. JAUHnya bwk diri?? diorg tau ke sjrh ak??? hahahhaha.. SEJARAH?? ni bkn subjek yg kte kne amik SPM 2.. hehehhe.. bajet TOP je kan smpi sumer orang tau SEJARAH kau.. ehheh.. bia la nk prasan jap..


entri ni bkn nk cter pasal SEJARAH lampau yang terlalu melampau lama utk di lupakan.. hehehh

bler ingt blik kngn lama ni mcm lawak je kan.. lama ke?? lama la gak.. skrg ni dh kre sebati la ngan jiwa.. Berbalik kepada topik asal.. sebenarnyakan xtau nk cter ap ni.. adehh.. ngah wat keje tapi ngantok la, 2 yg kne on9 dl ni.. nk EXAM kan.. hehehe.. saat dok termenung dpn laptop ni kan, dh xtau sgt nk wat ap.. padahal buku byk je yg nak di baca.. okies.. kepada buku2 yang xbrapa nk tinggi sbr sat na.. jap g i bkk tp kan slalunya bler bkk buka je tdo.. mcmner lak 2?? alamatnya buku 2 la yang baca ak.. hahahah..ok la, smbg post yg akan dtg la.. nk g godek2 jap buku 2.. tata.. :)

p/s: SORRY works when mistake is made, but it's useless when TRUST is broken. So in LIFE, do Mistakes but never Break TRUSTS. :)

No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...