WELCOME

Persahabatan Kita

Daisypath Friendship tickers

Followers

Friday, November 4, 2011

Pengenalan Mengenai MAN PLUS..

Salam Jumaat semua.. post kali ni saya akan bgtau mengenai produk Avail Beauty yang ke-8 dh 8 erk?? mcm br je cter psl produk ni kan?? heheheh.. xpe2.. dalam post akan datang saya akan update harga2 semua produk ni.. :)

Post kali ni pasal 'Man Plus' keluaran Avail Beauty.. :)


ni la Man Plus.. Apa ye 'Man Plus' 2??

Man Plus merupakan ramuan yang khas kepada kaum lelaki yang mementingkan kesejahteraan dan keharmonian keluarga.

Man Plus mengandungi dua jenis ramuan tumbuhan yang berharga. Pertama ialah Butea superba dari utara Thailand dan yang kedua ialah Cordyceps sinesis dari China.

Butea superba merupakan sejenis tumbuhan asli Thailand yang digunakan turun-temurun oleh penduduk asli untuk memulihkan tenaga dan menguatkan badan. Dalam sejarah China, Cordyceps sinensis digunakan sebagai satu ubat asli untuk memulihkan tenaga, melanjutkan usia dan meningkatkan kualiti kehidupan.


Man Plus lagi.. :)

Mari kita lihat Ramuan Utama and Fungsi Man Plus dengan lebih dekat lagi:


A. Pueraria Lobata (Butea Superba)
Sejenis tumbuhan asli Thailand yang digunakan turun-temurun oleh penduduk asli untuk memulihkan tenaga dan menguatkan badan.


B. Cordyceps Sinensis
Dalam sejarah China, ia dianggap sebagai suatu ubat asli untuk memulihkan tenaga,melanjutkan usia dan meningkatkan kualiti kehidupan.

Kelebihan Produk Man Plus..

- Mengekalkan tenaga - Mengurangkan keletihan - Menambahkan kekuatan badan untuk menentang tekanan - Menguatkan fungsi hati & buah pingang

Klik di sini sekiranya anda mahu melihat TESTIMONI PENGGUNA.

Sudut Persoalan


1. Adakah produk ini selamat digunakan dan ditanggung halal ?

Man Plus selamat digunakan oleh semua kaum lelaki kerana produk ini telah diperakui kelulusan dari kementerian kesihatan dan produk ini ditanggung halal.


2. Bagaimanakah pengguna mengenalpasti produk Man Plus berkesan?

Penyelidikan saintifik dan maklum balas yang didapati telah membuktikan bahawa status kesihatan para pengguna Man Plus telah bertambah baik, sentiasa bertenaga dan bersemangat.


3. Adakah produk ini memberi kesan sampingan?

Tidak. Men Plus diperbuat daripada ramuan-ramuan traditional yang unik dari negara Thailand dan China. Khasnya kepada kaum lelaki yang mengutamakan kesihatan badan.

p/s: sekiranya anda berminat, anda boleh terus menghubungi kami.

No comments:

Post a Comment

Jom Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...